Tel-o-fun

שאלות ותשובות

מה מחיר המנוי השנתי?

מנוי שנתי: 280 ש”ח

מנוי שנתי לתושבי תל אביב – 240 ש”ח

מי זכאי להנחה במחיר המנוי?

תושבי ת”א זכאים למחיר מנוי מוזל של 240 ש”ח לשנה. בעת ביצוע הרכישה ממלאים מספר תעודת זהות לשם זיהוי.

כיצד ניתן לרכוש מנוי שנתי?

ניתן לרכוש מנוי שנתי באמצעות מוקד שירות לקוחות בטלפון 6070*.

מדוע לא ראיתי את ההנחה המגיעה לי כתושב כשרכשתי מנוי?

אם לא קיבלת את ההנחה המגיעה לך, יש לשלוח אלינו צילום של ספח תעודת זהות ו/או כרטיס דיגיתל בלינק זה.

כיצד ניתן לחדש מנוי?

כדי לחדש מנוי יש לפנות אל מוקד שירות לקוחות בטלפון 6070* .

מתי ואיך אוכל לקבל את מפתח המנוי?

את מפתח המנוי ניתן לקבל בדואר עד שבועיים ממועד הרכישה.

אילו סוגי כרטיסי גישה יש ומה מחיריהם?

בשלב זה ניתן לרכוש כרטיס גישה יומי או שבועי. לפירוט מחירים ותעריפי שימוש הקליקו כאן.

כיצד ניתן לרכוש כרטיס גישה?

כרטיס גישה ניתן לרכוש במסוף עצמו באמצעות העברת כרטיס אשראי, או באתר בלינק זה.

רכשתי מנוי שנתי באתר. האם אוכל להתחיל לרכוב מיד?

בהחלט. עד שיגיע אליך מפתח תל אופן, אפשר להזדהות במסוף באמצעות כרטיס האשראי שאיתו רכשת את המנוי.

כמה מנויים ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי אחד?

באמצעות כרטיס אשראי אחד ניתן לרכוש עד 4 מנויים.

כמה כרטיסי גישה ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי אחד?

באמצעו כרטיס גישה אחד ניתן לרכוש עד 4 כרטיסי גישה שונים.

באילו כרטיסי אשראי ניתן להשתמש כדי לרכוש כרטיס גישה?

ניתן לרכוש כרטיס גישה עם כל כרטיסי האשראי: ויזה, מאסטרכארד, דיינרס. לא ניתן להשתמש בכרטיס לחיוב מיידי .

האם בתום שנה המנוי שלי יחודש באופן אוטומטי?

לא באופן אוטומטי. לפני תום תקופת המנוי תישלח אליך תזכורת לחידוש המנוי ע”י נציג שירות לקוחות.

ממתי מתחיל המנוי שלי?

תוקף המנוי השנתי שלך מתחיל מרגע סיום הרכישה וקבלת מייל אישור.

האם ניתן להקפיא או להעביר מנוי שנתי?

אין אפשרות להקפאת מנוי ו/או  העברתו לשימוש אדם אחר.

האם ברכישת כרטיס גישה נלקח ערבון כלשהו?

ההשכרה כרוכה בשמירת מסגרת אשראי של 5 ש”ח. זהו אינו חיוב בפועל והסכום ישוחרר בתום השימוש.

איבדתי את מפתח המנוי.

חשוב לדווח למוקד תל אופן 6070* על מנת לחסום את המפתח שאבד ולהנפיק חדש עבורך.

כיצד משחררים ומחזירים אופנים בתחנות?

צפו כאן באופן ההשכרה והנעילה של אופניים  .

האם יש לכם אפליקציה?

אפליקציית תל אופן נמצאת בתהליך שדרוג והתאמה ותעלה לאוויר בזמן הקרוב, אולם יש QR קוד שבאמצעותו ניתן לראות את מפת התחנות וזמינות האופניים.

האם מעבר למחיר המנוי יש תשלום נוסף?

מחיר המנוי כולל רכיבה של עד 30 דקות חינם. מעבר ל 30 הדקות ישנו תשלום עבור משך השימוש.
אם מתקיימת הפסקה של לפחות 10 דקות בין רכיבה לרכיבה (כולל החזרה ונעילה מלאה של האופניים), המונה של 30 הדקות מתאפס ומתחיל מחדש. לינק לצפיה בתעריפים.

האם יש תשלום נוסף מעבר לכרטיס הגישה?

מחיר השימוש בתל אופן מורכב מדמי גישה ומדמי שימוש. מחיר כרטיס הגישה כולל רכיבה של עד 30 דקות חינם. מעבר ל 30 הדקות ישנו תשלום עבור משך השימוש.
אם התקיימה הפסקה של לפחות 10 דקות בין רכיבה לרכיבה (כולל החזרה ונעילה מלאה של האופניים), המונה של 30 הדקות מתאפס ומתחיל מחדש. לינק לצפיה בתעריפים.

כמה יעלה לי השימוש מעבר ל 30 הדקות?

ניתן לראות את מחירון השימוש המלא כאן.

האם ניתן לשחרר יותר מזוג אופניים אחד עם כרטיס גישה אחד?

לא. כל כרטיס גישה יכול לשחרר רק זוג אופניים אחד.

כיצד ניתן לשחזר או לאפס סיסמא?

ניתן לשחזר סיסמא מעמוד הבית באתר תל אופן. איפוס סיסמא ניתן לבצע באזור האישי באתר.

מפתח תל אופן לא עובד לי. מה עלי לעשות?

יש ליצור קשר בהקדם עם מוקד השרות 6070* לקבלת פתרון.

אפשר לדעת קצת על האופניים?

האופניים שנבחרו לשירות, הם אופניים חדישים ובטיחותיים בעלי 3 הילוכים. בגודל אחיד, המותאמים לנשים וגברים כאחד.
לאופניים מושב הניתן להתאמה וכוונון. האופניים מצוידים בפנסי לד חכמים, מחזירי אור, מגיני בוץ ומנשא אחורי לחפצים .

מאיזה גיל ניתן להשתמש בתל אופן?

השימוש בתל אופן מותר מגיל 15 ומעלה.

האם עלי לחבוש קסדה?

חבישת קסדה אינה מחוייבת בחוק, אך מומלצת ונתונה לבחירתך.

מה עלי לעשות אם האופניים ששיחררתי תקולים או אם ארעה תקלה באמצע הדרך?

בכל מקרה של תקלה, באחריותך להחזיר את האופניים לתחנת תל-אופן הקרובה על מנת שנוכל לתקן אותם.
באותה התחנה ניתן לקחת זוג אופניים חלופי להמשך הרכיבה.
לתשומת לבך: כל עוד לא הוחזרו האופניים לתחנת תל-אופן שעון ההשכרה ממשיך לפעול!
מומלץ לדווח על התקלה על מנת שנגיע ונתקנה.
במידה והאופניים ששחררתם תקולים, החזירו אותם לעמדת העגינה. החזרה עד 3 דקות מרגע השחרור לא תחושב להשכרה.

כיצד ניתן לדווח על אופניים תקולים או נטושים?

לדיווח על תקלות או אופניים נטושים ניתן לפנות במספר ערוצים:
1. במוקד שרות הלקוחות בטלפון 6070*

2. במסך הראשי במסוף בכל תחנת תל-אופן
3. בפייסבוק או בטוויטר תל אופן

 

האם אני מבוטח/ת דרך השרות בעת הרכיבה?

אין ביטוח רוכבים. באחריותך לבדוק את האופניים טרם יציאתך לדרך.

האם ניתן להרכיב אדם נוסף או ילד על האופניים?

חל איסור חמור להרכיב אדם נוסף על האופניים. האופניים מיועדים לרכיבת אדם אחד בלבד.

האופניים נגנבו לי. מה לעשות?

יש לדווח באופן מיידי לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 6070*.

היכן ממוקמות תחנות תל אופן?

לתל אופן פיזור של למעלה מ – 200 תחנות. במעבר עכבר על המפה אפשר לקבל מידע על כמות האופניים והעמודים הזמינים בכל תחנה בכל זמן נתון. כך אפשר לתכנן את מסלול הנסיעה מראש.

מה קורה אם בתחנה אין אופניים?

במסוף ניתן לראות את מפת תחנות הקרובות בהן ניתן לשכור אופניים.

מה קורה אם אני רוצה להחזיר אופניים והתחנה מלאה?

אם תחנת תל-אופן מלאה ולא ניתן להחזיר את האופניים, ניתן לקבל במסך מידע וסיוע במסוף, הארכה של 15 דקות נוספות להחזרה
בתחנה סמוכה. במסוף ניתן לראות את מפת התחנות קרובות בהן ניתן להחזיר את האופניים.

כיצד אוכל לעקוב אחר החיובים והרכיבות שביצעתי?

באתר תל אופן. יש להרשם לאתר באמצעות שם משתמש וסיסמא ולהיכנס ל”פירוט השכרות וחיובים”.

כיצד ניתן לעדכן פרטים אישיים ופרטי אשראי?

פרטים אישיים ניתן לעדכן רק באמצעות פניה טלפונית למוקד השרות 6070*.

אני לא יכול/ה לחייג אליכם למספר הכוכבית.

ניתן ליצור קשר גם בטלפון 03-6516070.

אני רוצה להציע מיקום חדש לתחנת תל אופן.

.החלטות על מיקומי תחנות הינה בסמכות הרשות המקומית ויש להפנות אליה את הפניות בנושא זה.

Skip to content