מה מחיר המנוי השנתי?

מנוי שנתי: 280 ש”ח

מנוי שנתי לתושבי תל אביב – 240 ש”ח

מי זכאי להנחה במחיר המנוי?

תושבי ת”א זכאים למחיר מנוי מוזל בסך 240 ש”ח לשנה. בעת ביצוע הרכישה יש למסור מספר תעודת זהות לבדיקה ואימות.

כיצד ניתן לרכוש מנוי שנתי?

ניתן לרכוש מנוי שנתי באמצעות מוקד שירות לקוחות בטלפון 6070*.

מדוע לא ראיתי את ההנחה המגיעה לי כתושב כשרכשתי מנוי?

אם לא קיבלת את ההנחה המגיעה לך, יש לפנות אל מוקד שירות לקוחות בטלפון 6070*.

כיצד ניתן לחדש מנוי?

כדי לחדש מנוי יש לפנות אל מוקד שירות לקוחות בטלפון 6070*.

מתי ואיך אוכל לקבל את מפתח המנוי?

את מפתח המנוי ניתן לקבל בדואר עד שבועיים ממועד הרכישה או באיסוף עצמי מרחוב הכישור 4 תל אביב -יפו.

אילו סוגי כרטיסי גישה יש ומה מחיריהם?

ניתן לרכוש כרטיס גישה יומי, כרטיס גישה תלת-יומי וכרטיס גישה שבועי.
בנוסף, ניתן לרכוש מנוי שנתי גם אם אינך תושב תל אביב.

כיצד ניתן לרכוש כרטיס גישה?

כרטיס גישה ניתן לרכוש במסוף עצמו באמצעות העברת כרטיס אשראי.

רכשתי מנוי שנתי. האם אוכל להתחיל לרכוב מיד?

בהחלט. עד שיגיע אליך מפתח תל־אופן, אפשר להזדהות במסוף באמצעות כרטיס האשראי איתו רכשת את המנוי.

כמה מנויים / כרטיסי גישה ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי אחד?

באמצעות כרטיס אשראי אחד ניתן לרכוש עד 4 מנויים.

באילו כרטיסי אשראי ניתן להשתמש כדי לרכוש כרטיס גישה?

ניתן לרכוש כרטיס גישה עם כל כרטיסי האשראי: ויזה, מאסטרכארד, דיינרס.  לא ניתן להשתמש בכרטיס לחיוב מיידי (DEBIT).

האם בתום שנה המנוי שלי יחודש באופן אוטומטי?

לא. לפני תום תקופת המנוי תישלח אליך תזכורת לחידוש המנוי ע”י נציג שירות לקוחות.

ממתי מתחיל המנוי שלי?

תוקף המנוי השנתי שלך מתחיל מרגע סיום הרכישה וקבלת חשבונית במייל.

האם ניתן להקפיא או להעביר מנוי שנתי?

אין אפשרות להקפאת מנוי ו/או  העברתו לשימוש אדם אחר.

האם ברכישת כרטיס גישה נלקח ערבון כלשהו?

ההשכרה כרוכה בשמירת מסגרת אשראי של 5 ש”ח. זהו אינו חיוב בפועל והסכום ישוחרר בתום השימוש.

איבדתי את מפתח המנוי.

חשוב לדווח למוקד שירות לקוחות בטלפון 6070* על מנת לחסום את המפתח שאבד ולבקש הנפקת כרטיס חדש עבורך.

האם לתל־אופן יש אפליקציה?

אפליקציית תל־אופן נמצאת בתהליך שדרוג והתאמה ותעלה לאוויר בזמן הקרוב. 

האם יש תשלום נוסף מעבר לכרטיס הגישה/ דמי המנוי?

מחיר השימוש בתל־אופן מורכב מדמי כרטיס גישה/מנוי  + דמי שימוש. מחיר כרטיס הגישה/המנוי כולל רכיבה של עד 30 דקות חינם. מעבר ל 30 הדקות ישנו תשלום עבור משך השימוש.
אם התקיימה הפסקה של לפחות 10 דקות בין רכיבה לרכיבה (כולל החזרה ונעילה מלאה של האופניים), המונה של 30 הדקות מתאפס ומתחיל מחדש.

האם ניתן לשחרר יותר מזוג אופניים אחד עם כרטיס גישה אחד?

לא. כל כרטיס גישה יכול לשחרר רק זוג אופניים אחד.

מפתח תל־אופן לא עובד לי. מה עלי לעשות?

יש ליצור קשר בהקדם עם מוקד שירות לקוחות בטלפון 6070* לקבלת פתרון.

אפשר לדעת קצת על האופניים?

האופניים שנבחרו לשירות, הם אופניים חדישים ובטיחותיים בעלי 3 הילוכים. בגודל אחיד, המותאמים לנשים וגברים כאחד.
לאופניים מושב הניתן להתאמה וכוונון. האופניים מצוידים בפנסי לד חכמים, מחזירי אור, מגיני בוץ ומנשא אחורי לחפצים.

מאיזה גיל ניתן להשתמש בתל־אופן?

השימוש בתל־אופן מותר מגיל 15 ומעלה.

האם עלי לחבוש קסדה?

חבישת קסדה אינה מחוייבת בחוק, אך מומלצת ונתונה לבחירתך.

מה עלי לעשות אם האופניים ששיחררתי תקולים או אם ארעה תקלה באמצע הדרך?

בכל מקרה של תקלה, באחריותך להחזיר את האופניים לתחנת תל־אופן הקרובה על מנת שנוכל לתקן אותם.
באותה התחנה ניתן לקחת זוג אופניים חלופי להמשך הרכיבה.
לתשומת לבך: כל עוד לא הוחזרו האופניים לתחנת תל־אופן שעון ההשכרה ממשיך לפעול!
מומלץ לדווח על התקלה על מנת שנגיע ונתקנה.
במידה והאופניים ששחררתם תקולים, החזירו אותם לעמדת העגינה. החזרה עד 3 דקות מרגע השחרור לא תחושב להשכרה.

כיצד ניתן לדווח על אופניים תקולים או נטושים?

לדיווח על תקלות או אופניים נטושים ניתן לפנות במספר ערוצים:
1. במוקד שירות לקוחות בטלפון 6070*
2. במסך הראשי במסוף בכל תחנת תל־אופן
3. בעמוד הפייסבוק של תל־אופן

 

האם אני מבוטח/ת דרך השרות בעת הרכיבה?

המשתמש מקבל על עצמו את כל הסיכונים הכרוכים ברכיבה על אופניים. המשתמש מצהיר כי ידוע לו שרכיבה על אופניים הינה פעילות מסוכנת הכרוכה בסיכונים, כגון נזקי גוף, נזקי רכוש, נכות חלקית או כללית ו/או מוות. המשתמש מצהיר כי ידוע לו שישנם סיכונים בלתי צפויים בקשר עם השימוש בתל־אופן ו/או ברכיבה על האופניים והינו מקבל על עצמו את האחריות לגבי כל הסיכונים כאמור, לרבות סיכונים הנובעים מהתרשלותם של צדדים שלישיים.

אם תידרשנה החברה ו/או העירייה ו/או הרשות לשלם דמי נזק, פיצויים ו/או הוצאות כלשהן הנובעים מן העילות האמורות, לרבות הוצאות משפט ושכר טרחת עו”ד, מתחייב המשתמש לשפות אותן ו/או את מי מהן, במלוא הסכומים שתידרשנה הנ”ל, או מי מהן לשלם ואותו סכום יראוהו כחוב המגיע לעירייה ו/או לרשות ו/או לחברה מאת המשתמש.  

האם ניתן להרכיב אדם נוסף או ילד על האופניים?

חל איסור חמור להרכיב אדם נוסף על האופניים. האופניים מיועדים לרכיבת אדם אחד בלבד.

האופניים נגנבו לי. מה לעשות?

יש לדווח באופן מיידי למוקד שירות לקוחות בטלפון 6070*.

היכן ממוקמות תחנות תל־אופן?

 במפת התחנות ניתן לקבל מידע על כמות האופניים והעמודים הזמינים בכל תחנה בכל זמן נתון. כך אפשר לתכנן את מסלול הנסיעה מראש.

מה קורה אם בתחנה אין אופניים?

במסוף ניתן לראות את מפת תחנות הקרובות בהן ניתן לשכור אופניים.

מה קורה אם אני רוצה להחזיר אופניים והתחנה מלאה?

אם תחנת תל־אופן מלאה ולא ניתן להחזיר את האופניים, ניתן לקבל במסך מידע וסיוע במסוף, הארכה של 15 דקות נוספות להחזרה
בתחנה סמוכה. במסוף ניתן לראות את מפת התחנות קרובות בהן ניתן להחזיר את האופניים.

כיצד אוכל לעקוב אחר החיובים והרכיבות שביצעתי?

לקבלת פירוט חיובים ורכיבות יש ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות בטלפון 6070*.

כיצד ניתן לעדכן פרטים אישיים ופרטי אשראי?

 פרטים אישיים ניתן לעדכן רק באמצעות פניה טלפונית למוקד שירות לקוחות בטלפון 6070*.

אני לא יכול/ה לחייג אליכם למספר הכוכבית.

ניתן ליצור קשר גם בטלפון 03-6516070.

אני רוצה להציע מיקום חדש לתחנת תל־אופן.

החלטות על מיקומי תחנות הינה בסמכות הרשות המקומית ויש להפנות אליה את הפניות בנושא זה.

מנוי שנתי - תושב תל אביב 240

מנוי שנתי תושב מאפשר רכיבות רצופות במשך 30 דקות כל אחת ללא הגבלה למשך שנה, בין רכיבה לרכיבה חייבת להיות הפסקה בת 10 דקות, בהן האופניים הוחזרו לתחנת העגינה. במידה ולא החזרתם את האופניים אל אחת מתחנות תל אופן או אם עשיתם הפסקה של פחות מ-10 דקות, תחויבו בהתאם לזמן הרכיבה המצטבר (ראו פירוט בטבלה).

זמן מצטבר מרגע ההשכרה

עד 30 דקות

עד 60 דקות

עד 90 דקות

עד 150 דקות

עד 210 דקות

עד 270 דקות

כל שעה נוספת או חלק ממנה

סה"כ תוספת תשלום

סה"כ

0

6

12

32

72

152

100

* בנוסף לתשלום דמי מנוי שנתי חד פעמיים

Skip to content